Högtalar låda i glasfiber

nu slänger jag upp lite bilder på högtalarlådan. bygget går frammåt.

jag, andrea och pappa åkte till biltema och införskaffade lite små godis :)





ansiktsmask. så man kan andas. 4,5 kilo glasfiber spackel, 3 tuberna är härdare och det blåa till höger är små spackel spadar.



måste säga att jag känenr mig otroligt porrig. hahha inte riktigt.



högtalarlådan inklädd i tyg. färdig för spackling.



högtalarlådan efter 1 lager glasfiber spackel.



nu är det spacklat 2 lager spackel och så har jag lagt över glasfiber mattan över hela lådan. den fäste riktigt bra i glasfiber spacklet.



1 lager ovanpå glasfiber mattan. med andra ord totalt 3 lager glasfiberspackel. nästan 4 kilo spackel.



högtalarlådan bakifrån



högtalarlådan från sidan.



högtalarna provmonterade :)  tycker ni inte att de blir lite fint?

måste till biltema och köpa mer spackel och fin spackel och färj. de va allt för stunden. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaw, bilden med glasfibret på är ju jätte gullig. Lådan ser ut som ett enda stort hårigt troll. Hihi!

Blöta kyssar<3

2009-08-23 @ 22:43:22
Postat av: Andrea

Mitt namn kom tydligen inte med, men kommentaren var från mig<3

2009-08-23 @ 22:44:15
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bygget blir bara bättre och bättre, riktigt snyggt! :D

2009-08-24 @ 22:54:58
Postat av: Anonym

Glömde skriva namn ;)

2009-08-24 @ 22:55:37
Postat av: Henrik

Bygget blir bara bättre och bättre, riktigt snyggt! :D

2009-08-24 @ 22:56:30
Postat av: Nitzen

Riktigt bra bygge ,keep up the good work man :)

2009-08-25 @ 13:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0