låte små planer

Idag ska vi förmodligen bara ta det lugnt. imorgon drar andrea till grekland och då e det dags för mig att åka till väsby. ska ta en titt på tv imorogn för att kolla på allsång på skansen. nej de e inget program jag brukar titta på men jonas ska vara där och hoppa trampolin. sen någon gång under morgondagen så ska jag iväg och köpa 2 högtalare till bilen för att börja bygga. jonas ska jag träffa på onsdag och då ska vi nog bygga högtalarna tillsammans. det är dom närmsta planerna jag har för stunden. sen vet man ju aldrig vad som händer hoppas jag kommer kunna sova i natt iaf. pusspåre


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Haha! Ojoj, det var inte mig du såg, det var ett lik. Höhö, såg du Oliver då? :) Du kunde ju ha kommit fram och kikat!

2009-08-03 @ 17:26:16
URL: http://steephii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0