mupp och meck

eller ja moppemeck.

jag har börjat kunna gå lite utan kryckorna nu men det gör ont så tänkte nog gå på dom för säkerhets skull ett litet tag till. iaf så ska jag och andrea åka till alexandra och mecka ihop sista moppen. de e bara bromsen och framhjulet som ska sättas fast och så måste bromsen luftas. sedan någon dag då de passar så tänkte jag åka till uppsala till biltema och köpa glasfiber spackel till högtalar projektet :) så jag kan uppdatera er på den fronten också. nu blir detta ett kort inlägg men ville bara höra av mig till er. men finare uppdatering kommer under kvällen.

lite frågor. hoppas ni svarar.

vad gör du nu i höst? börja skolan? jobbet? vilken skola? linje på gymnasium?

är du rädd för svininfluensan?

har du diabetes/adhd/ alopecia areata?

och sist. varför läsaer du min blogg och hur hittade du den?

pusspåre

Kommentarer
Postat av: leila

vad gör du nu i höst? börja skolan? jobbet? vilken skola? linje på gymnasium? - börjar skolan 9an :) viksjöskolan.

är du rädd för svininfluensan? - faktiskt inte!

har du diabetes/adhd/ alopecia areata? - nej

varför läsaer du min blogg och hur hittade du den? -såg den på min msn :) intressant att läsa!



2009-08-20 @ 14:11:14
URL: http://therealone.blogg.se/
Postat av: E M I L I A

- I höst går jag i gymnasiet, började igår i en helt ny klass och skola. Skolan heter Sjödal och jag går SPSP.

- Nej jag är inte rädd för svininfluensan, don't know why men det är ju typ som en vanlig influensa egentligen.

- Nej jag har ingen utav de sjukdomarna, lider dessvärre utav depression under olika perioder.

- Jag läser din blogg för jag tycker att den är intressant att läsa, och jag hittade den genom att min gamla lärare Madeleine bad oss gå in och läs & kommentera på en svenska lektion i våras.



kram :)

2009-08-20 @ 16:30:04
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: stina

hitta din blogg via youtube..jag sökte på bokstavsbarn......jag har också ADHD/damp...



2010-10-10 @ 09:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0