satans jävla bil helvete

jag hade vart och hämtat bilen och den funkade fint den gick 68,7 plant. så fort har den ju aldrig gått. jag åkte mot gottröra sen hörde jag *bam*  *bam* 2 smällar välldigt tätt inpå varandra. jag kände att gasen inte hade något motstånd och jag tänkte direkt jaha där gick gasvaiern. jag kollade vid pedalen och det gick att dra i gasvaiern. jag orkade inte kolla mer noga så jag ringde pappa. tjena du vi får nog berga bilen idag också. jag ringde bergningscentralen, under tiden jag väntade på dom så öppnade jag motorhuven. såg remmen ligga uppe i motorn men där ska den ju inte ligga tänkte jag. den har ju gått av igen vafan. men hallå jag ser ju en rem där den ska vara. hur fan funkar de då? jo remmen gick inte av på längden utan på höjden. och när den snärtades av så slog den av gasviern och skyddsmattorna runt motorn.




längre en såhär kom jag inte.



ni ser längst till venster precis vid lampan ligger en rem. den ska sitta längs till höger där under avgasröret.




så mycket var det kvar av min rem. typ ingenting alls. ser ni högst upp på remmen så är det jätte lite mönster kvar.




där är gasvaiern som remmen lyckades bryta av när den lådsnade.




ett stort jävla hål lyckades remmen också göra i isoleringen. ¨




tillslut kom bergaren.




så spände dom fast hjulen.




sen tillslut fick den stå stadigt där uppe. så fick jag åka moppe resten av kvällen. men nu sitter jag och väntar på att andrea ska komma hem inte ens 4 timmar kvar nu.

jag hade ju besöks rekord idag. mitt förra rekord var 37 läsare på ett dygn kolla hur många det var igår



lite skillnad på 37 och 106. tack alla underbara läsare. pusspåre


Kommentarer
Postat av: ♥ MeDinA ♥

det är aldrig skoj när något händer ens bil.



tack så mycket :D.



allt bra med dig? :O)

2009-08-12 @ 01:44:42
URL: http://meedo.blogg.se/
Postat av: leila

synd med bilen "/ hoppas du får den lagad snart!

men grattis till ditt besökt rekord, du gick över 100 :D

2009-08-12 @ 13:28:46
URL: http://therealone.blogg.se/
Postat av: jasmine

Bra att du fick så många läsare, hade du skrivit om ngt speciellt ? Elelr vad hade du gjort, isåfall, vet du ju vad du ska fortsätta med, hehe :)

2009-08-13 @ 19:19:10
URL: http://www.metrobloggen.se/jasmines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0