sömnlösa nätter pga tabletter

eller? ja klockan är snart 6 och jag har inte somnat än. men har jag dessa sömnlösa nätter pga mina tabletter? för sedan jag började ta medicin på kvällarna så somnar jag aldrig. detta är ju sjukt eftersom att tabletterna ska vara lugnande. jag vet inte om det är någon biverkning eller om något annat är fel. men hur som helst så blir inte det här kul när skolan börjar. då jag ska gå upp klockan 7 för att komma iväg till skolan. typ klockan 6 om jag sover hos andrea vilket jag brukar göra. hur ska de gå när jag typ aldrig somnar innan halv 4. jag tror jag kommer falla ihop tillslut. här udner veckan spydde jag ju av utmattning d¨å hade jag sovigt dåligt i 3 dygn och mådde dåligt i 2 dagar efteråt. hur blir det när skolan börjar om jag har dessa få sömn timmar? och det som gör mig så förvirrad och förtvivlad är ju att jag faktiskt tar 2 lugnande piller per dag. 30 mg ritalin på morgonen och efter 8 timmar tar jag 10 mg medikinet. har glömt det pillret 2 dagar under veckan men kommer inte ihåg om jag sovigt bättre då. jag är inte den som tror att jag får biverkningar bara för att det står på burken. det ska mycket till för att jag ska bestämma att hur jag mår beror på medicinerna. så jag hoppas att nått annat är fel men vill gärna veta vad. jag tror inte jag kommer sova något förens imorgon kväll. och ingen bil har jag heller nej den står på verkstaden. men underbart att andrea´s moppe står här så kan jag använda den iaf :) mitt besöks rekord här på bloggen är 37 besökare. idag har jag redan haft 31 stycken. är klockan var 3 så hade jag redan haft 29 styken. så kom igen och besök min blogg ordentligt underdagen så höjs besöks rekordet brutalt. det vore underbart om det gjorde det. men jag känner att jag nu är rast lös och om jag fortsätter skriva nu så blir det bara långtråkigt att läsa och osamanhängande så jag avbryter här och hoppas ni får en bra dag. pusspåre

bonusfilm. första dagen jag körde på 2 hjul med fyrhjulingen.



Kommentarer
Postat av: Pamela

haha okej då får jag väl uppdatera ^^ kram hehe :)

2009-08-11 @ 12:06:19
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: sandra

sv; nej jag hade råkat ta fel bara :p inge fel på min mage :)

2009-08-11 @ 12:15:22
URL: http://remembersandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0