uppdrag slutfört

nu sitter jag i soffan hos alex. moppen är klar och vi väntar på att pizzan ska komma. sitter här med en mini data och jag stör mig så på hur små tangenterna blir och att de blir fel avstånd så man skriver fel hela tiden. men ändå gillar jag datan så jag funderar på att köpa en som jag kan ta med överallt. iaf så fick jag 200 kronor för de lilla jobb jag gjorde med moppen vilket innebär att jag har råd med 2 liter glasfiberspackel så snart blir det uppdatering på högtalarbygget. ska bli roligt att få se resultat. kommentera så blir resultatet finare. finns en egen kategori på bloggen som heter högtalar bygget. och till er som svarat på frågorna jag skrev i förra inlägget vill jag  bara säga att jag blev jätte glad över. ni gör bloggen levande. men nu ska jag vidare. tack alla underbsrs läsare. sitter inte vid min data så blir ingen bild i detta inlägg. pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0