17 månader tillsammans hjärtat



idag har jag och andrea varigt tillsammans i 17 månader :) bara en månad kvar till 1 och ett halv år :) hur som haver så har vi varigt i kista idag och kollat på bio. göta kanal 3 blev det och enligt alla kritiker så var den usel men det tyckte jag inte. man fick sig många goda skratt så vad kritikerna pratar om förstår jag inte. men sen så har det inte hänt så mycket. bara slöat och tagit det lugnt. vart och handlat lite och nu ska vi laga mat. eller jag brukar inte va så aktiv i matlagningen men iaf så ska vi äta thai mat.

Imorgon så ska jag fortsätta att skriva på den nya låten. vem vet den kanske blir klar och inspelad? vi får se :) vi hörs snart igen :)

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0