kräkningar och utslag i ansiktet

jag vaknade 07:47 i morse och var låg i blodsockret. jag drack vatten men dextropulver i, åt en piggelin och somnade om. jag vaknade en timme senare sprang till toaletten och spydde flera gånger. andrea kom till toaletten och fixade min mätare så jag kunde ta ett prov och då låg jag på tio. så de fanns inte någon riktig anledning till att jag spydde, jag tänkte inte mer på det så jag la mig i sängen och somnade om. sen gick det ungefär en timme innan jag vaknade igen och sprang till toaletten och spydde igen, nu började jag tröttna men tog en hink och ställde bredvid sängen. nu försökte jag sova igen men vaknade välldigt fort, la mig på golvet och spydde i hinken. drog ner kudden och täcket på golvet och somnade där. sedan vaknade jag efter några timmar och mådde betydligt mycket bättre. men när jag spydde så fick jag röda utslag i ansiktet. jag tycker att jag ser ut som en prickig korv. 



syns inte så mycket på bilden men lite höger om munnen så ser jag lite prickig ut. det ser mycket värre ut än vad det gör på bilden. men på kvällen började jag hosta och få svårare att andas så vi åkte in till lövenströmska sjukhuset och tog några prover. dom trodde att det kunde vara nässel utslag men det var det inte. halsen var svullen så då trodde dom att det var halsfluss men det var det inte heller. så dom tror att det var en alergisk reaktion men på vadå? eller så var det ett virus? dom kom inte fram till nått vettigt men jag fick en tavigyl. nu sitter jag i soffan och kollar på beck skarpt läge men andrea och min bror. nej nu får ni ha det bra pusspåre

langar upp rozzy gatubarn. grym låt ;) 



Kommentarer
Postat av: Åsa

Men Jimmy...Det där låter galet jobbigt :( Hoppas at det går över fort. Krya på dig :)

2009-02-02 @ 14:29:17
Postat av: Flickvän

Min lilla älskling<3

Du måste bli frisk snart!<3<3

Saknar dig massor!

2009-02-03 @ 16:24:24
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag har också diabetes =)

2009-02-10 @ 14:05:54
URL: http://juliaronnskogmcallen.blogg.se/
Postat av: L. Tocklin

Tjena! Jag spydde precis själv, och fick en jävla massa röda småutslag, precis som du i ansiktet.



Dock, så mår jag bättre nu efter att ha spytt.

Jag har inga sjukdomar som är fysiska och ä'r generellt frisk..



MEN, när jag sitter i solen, så får jag som ett slags knottrigt ansikte, inte något som syns, men det känns när man drar med fingrarna i ansiktet (pannan)



Och jag tror, att efter att ha suttit i solen, opch fått denna knottriga huden, och sedan spytt (spänner ansiktet, nästan som att man sitter på muggen och klämmer) så har de knottriga brustit..



Vettefan vad det är dock... Sjukt..

2011-05-28 @ 01:35:11
Postat av: Malin

Försvann prickarna? Jag sitter nu med såna prickar i ansiktet efter att ha varit sjuk...

2011-12-13 @ 13:42:42
URL: http://maalinericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0