bilbas

hejsan gott folk. nu är jag och andrea så här otroligt romantiska igen. vi sitter bredvid varandra med varsin data. vaknade runt 10 och var otroligt trött, andrea släpade ner mig till soffan men klart jag lyckades somna om. efter ett tag var vi ute och skulle dela ut reklam. de gick fan fort men kallt som fan var det. sen var det ju raka vägen till solna. vi har inte gjort något specielt så det blir inget långt inlägg. nu ska vi iaf kolla klart på en film vi började se på nyårsafton haha. ha de bra allihopa kommentera alla andra inlägg nu. puss påre

nej nu skojja jag det e ju fan söndag imorgon. så då ska jag koppla in min fina bas *kärlek* jag vet att ni vill se bild på den även om ni redan gjort det men visst e den fin?(A)



galet tryck det kommer bli hör av er sen om ni vill lyssna (A) men tare lugnt pusspåre

Kommentarer
Postat av: Morbror Arne

Häftig bas.

2009-01-04 @ 23:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0