DEN ÄR BORTA :'(

hej läsarna mina. idag fick jag hjärtsnurr, panik och blev helt galen. jag var hemma hos andrea och hade bestämt mig för att ta hem min cykel. så jag ringde pappa och han sa att han kom om 20 minuter så efter ett tag gick jag ut till cykelförrådet för att hämta cykeln så öppnade jag och den var borta :'( så jag sprang in till andrea och bad henne komma ut. vi kollade i alla förråd och i källaren men min älskade cykel var borta:'( så jag ringde pappa och bad han vända för de fanns ingen cykel han kunde hämta :'(



den e fin. eftersom andrea bor 2 minuter ifrån tunnelbanan så kan den var vart som helst just nu. men om ni ser en kona shred någonstans så kan ni väll höra av er? har haft den sen 06 och det är den cykeln jag använt mest och lagt ner mest pengar på. den jag kan göra alla trix med och köra på bakhjulet med.



ja kommer väll få ut någon 1000 lapp på försäkring men den går inte att få tillbaka verkar det som. den kan ha blivigt stulen allt mellan oktober och idag. allt jag vill e bara att få den tillbaka. 

det finns jätte många små kännetäcken på den som jag känner igen. ni har inte blivigt erbjudna att köpa en cykel billigt? sett nån cykel ligga i nått dike? ni vet ingen som lämnat in en cykel till polisen? allt kan hjälpa mig att hitta den. känner mig så hjälplös. de va väll allt ni får ha det bra. pusspåer


Kommentarer
Postat av: Albin'

Jag kommer fan leta efter den ;) Ett tips när du är i solna. Kolla i västra skogen, där brukar det försvinna många cyklar.

2009-01-16 @ 23:10:29
Postat av: Flickvän

Känner mig massa skyldig bara för att den stod i mitt förråd!

Förlåt älsklingen!<3

2009-01-19 @ 16:08:03
URL: http://cimarosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0