jag vill inte sova

hejsan alla underbar människor som orkar läsa min blogg. jag har inte skrivit sen i fredags när jag inte skrev något annat än om min cykel. jag var så ledsen då över att den var borta.

Fredag: efter att jag förstod att min cykel verkligen var borta så åkte jag och andrea in till norra stations gatan i stan. där ligger cykloteket, jag köpte en av mina bmxer där. vi va där en snabbis och kollade lite. hittade två cyklar jag blev kär i en som kostade 11 500kr och en som kostade 8 000. kärlek vid första ögonkastet (a) 



det är den för 11 500. riktigt fin och jag älskar färjen. 


det här är den för 8 000. den är precis som jag vill ha. vita detaljer, mekaniska skivbromsar, singelspeed och ett jätte litet sött framdrev (a) den är så sjukt fin.



den här är igentligen inte så fin men eftersom det var min favorit och den skönaste cykel jag nånsin kört så känns det som den finaste och i mina ögon kommer den alltid att vara det. saknar min cykel. vill lixom bara veta om någon använder den eller om den ligger på botten av nån sjö. fast igentligen vill jag ha tillbax den. 

iaf så åkte vi ifrån stan och hem till väsby. hämtade plånboken och lämnade alla andra grejer hemma sen åkte vi till stinsen tror jag? kommer inte ihåg vad vi gjorde i fredags något mer.

Lördag: vaknade jätte tidigt, bara pappa var vaken så han och jag åkte iväg till bagaren så att alla fick gott bröd till frukost när dom vaknade. det var ju mysigt. det var 13 minusgrader ute då känner man sig inte specielt sugen på att gå ut och dela ut reklam. så vi sket i det och drog iväg till ikea i barkarby. och kollade även på sportson där jag köpte min kona. på ikea kollade vi på soffa till mitt rum och en ny säng. igentligen vill jag kasta ut allt i mitt rum och dra ner tapeterna, måla om, in med nya möbler och bara fixa så de blir skit nice. men iaf vi käkade typ korv och drack massa läsk på ikea och så köpte vi även delicato bollar. mumsigt och billigt. drog vidare till media markt och kollade på det mesta. herre gud det här kan inte vara roligt att läsa igenom. iaf så åkte vi vidare mot jakobsberg och träffade malin en stund. han var lagom bakis och det var skit kallt så ingen av oss orkade stå ute och frysa. vi åkte helt enkelt hem och åt middag, Thomas och Lotta var och åt middag hos oss. det var vell trevligt. jag blev jätte trött på kvällen och fick sova med min underbara flickvän. 

Söndag: det var bara att hoppa upp tidigt och springa ut med reklamen. när det var gjort så satt vi vell bara hemma tills vi bestämde oss för att åka till stinsen. jag köpte en mobil laddare till bilen den har en hållare så att mobilen inte ligger löst i bilen när den laddas. jätte skönt att ha. jag har ju även fått låna trådlös hands free av andrea så nu kan jag se vem som ringer utan att behöva ta upp telefonen och prata i telefon utan att de stör när jag kör. 
på vägen hem så var vi otroligt sugna på pizza så jag ringde pappa och frågade om vi kunde få pengar till pizza men de gick inte för sig. jag ringde iaf ner till mexicanan och beställde 2 calzone med mozzarella. sen fick jag stå för det roliga nöjet att betala. vi drog hem och åt pappa blev vell inte så glad på oss. sen bar det av till solna.  vi myste lite sen var det ju dags att sova. 

Måndag: jag vaknade i solna kl 7 av att alarmet på telefonen gick. jag gick faktiskt upp första gången det ringde. det är otroligt jag brukar ju sova mycket längre än vad jag får och borde. det blev lite stressigt till slut så jag skjusade andrea till skolan. körde hem. hämtade fille. körde till skolan. satt där och gjorde ingentilng sen var det dags för lunch. vi satt i matsalen ängvreten provoserade mig med ord och miner. jag blev sur och varnade slutar du inte så sparkar jag dig. han fortsatte och jag blev arg. jag sparkade han på smalbenet under bordet och skriker på han. "vad fan vill du? ska jag slå ihjäl dig jävla horunge" ängvreten blir tyst och börjar springa fort så inåt helvete och så ser vi hur han springer utanför matsalen och hur han springer hem. att han aldrig lär sig. de här kommer kunna sluta illa. jag och holmberg drog tillbax till rummet och chillade lite innan jag drog hem. efter det har jag inte gjort något specielt varigt med linus bara. grattis till alla som tagit sig igenom den här texten det tog bara 50 minuter att skriva. vore mysigt om ni kunde lägga in en kommentar. pusspåre

Kommentarer
Postat av: jimmyh

det tog 50 minuter för mig att skriva det här och det tar 50 sekunder för dig att kommentera. snälla kommentera nu (:

2009-01-20 @ 01:41:34
URL: http://jimmyhh.blogg.se/
Postat av: Flickvän

Bra sätt att få folk att kommentera gullesnutt<3

2009-01-20 @ 07:13:52
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: jimmyh

haha de funkade ju på dig älskling. hihi:P

2009-01-20 @ 07:58:07
URL: http://jimmyhh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0