punktering i akalla 3 på natten

tjenare. hur är läget? jag har inte skrivit så mycket men det har sina förklaringar. nu sitter jag i sängen och lyssnar på rozzy. riktigt sköna låtar. men iaf jag och andrea kom precis hem från kista centrum vi var där och träffade hannah som vi inte träffat på hur länge som helst. så det var riktigt roligt. men nu måste vi gå till rubriken. "punktering i akalla 3 på natten" jag och andrea satt i köket och pratade med min bror tiden gick och klockan blev nästan 1 när vi bestämde oss för att bara åka en liten bit med bilen. jag ville komma ut för jag behövde lugna ner mig. så vi åkte runt lite överallt sen smsade vi tobbe och han var vaken så vi drog till honom. snackade lite och hade de trevligt sen efter ungefär en halvtimme var det skit kallt så vi skulle åka hem. precis när de blivigt varmt i bilen och man tänkte åh vad skönt vi är snart hemma. då hände det som inte får hända. jag svängde men bilen gick rakt fram. försökte bromsa försökte svänga. pang. andrea blev chockad och jag tyckte bilen gick konstigt. helvete vi har punktering sa jag så vi åkte in vid en busshållsplats och tog fram reservdäcket verktyg och domkraft. hissade upp bilen skruvade av decket, fälgen blev skit kantstött . *boooom* helvete domkraften gav vika och gick sönder. nu stod vi där utan hjul och det var typ 13 minusgrader och klockan var typ 3. då fans de ju bara en utväg. tog upp telefonen och ringde pappa. han trodde att vi var hemma så han blev lite förvånad. men han kom iaf med en ny domkraft och vi fick på reservhjulet sen kunde vi åka hem. vi kom hem vid 4 och var skit trötta och hade tappat känseln i nästan hela kroppen. somnade vell någon gång runt halv 5 så de va lite halv kaos i natt. man lär sig något nytt varje dag. och så har jag ju faktiskt slutat röka. jag tog en cigaril igår och ett tugummi och idag ahr jag inte tagit nånting och har tappat suget efter det så det känns skit bra att kunna lägga pengarna på andra saker. så jag känner mig jätte duktig. ha de bäst pusspåre

Kommentarer
Postat av: åsa

Smart att sluta röka! Önskar dig lycka till. :) Det blir ett ordentligt tillskott i kassan...

2009-01-08 @ 15:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0