saknar dig älskling

hejsan allihopa jag tänkte börja med något tråkigt någon har hackat på mig i bloggen eller rättare sagt på andrea det är tråkigt. om någon har något att säga så kan dom gärna ta det med mig med sitt riktiga namn. vi kan gärna träffas om ni vill bråka. jag somnade inte fören klockan 5 i natt och gick upp klockan 9. halv 10 åkte jag till solna medans andrea var i skolan och då lämnade jag 10 röda rosor hemma hos henne som en överaskning. hon visste inte ens att jag var där. har inte träffat andrea sen igår och ska inte träffa henne fören på fredag. jag saknar henne jätte mycket. ibland måste jag hålla tårarna inne. har vart med henne nästan hela tiden i 5 månader så det är inte lätt men vi behöver det här för vi är så vana att alltid ha varandra så då uppskattar man varandra mindre och tar bara varandra för givet. men jag försöker se det positivt. istället för att tänka jag kan inte träffa andrea fören på fredag så tänker jag vad skönt det ska bli att få träffa andrea på fredag det är inte så lång tid kvar. massa kärlek till dig andrea. efter att jag vart i solna så åkte jag till linus. e jag inte lite gullig som åker 4 mil för att lämna rosor till min älskling? iaf jag och linus drog ner till mig och gjorde vell ingenting sen har vi bara vart ute med bilen hela dagen. vi åkte och hälsade på linus kompis ida i brottby det var en bit att åka men det var inte så jobbigt. imorgon vet jag inte vad jag ska göra. går bara och längtar efter andrea hela dagarna. nu kollar iaf jag och linus på tv kanske ska spela lite wie sen vem vet. är igentligen skit trött men kan ändå inte svara. saknaden av andrea är för stor jag älskar dig gumman. 

besök min älskling på www.cimarosa.blogg.se
besök linus på www.linos.blogg.se

ha de bra puss påre


älskar dig♥

Kommentarer
Postat av: Flickvän

Jag saknar och älskar dig gubben <3

2009-01-07 @ 23:04:55
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Fanny

Jo, du är jättegullig som åker till Andrea för att lämna rosor :)

2009-01-07 @ 23:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0