Jag tänker leva med dig hela livet

igår hade jag inte riktigt tid för att uppdatera då jag trodde jag skulle gå ut med andrea och angelica men dom skulle snacka själv lite först vilket slutade med att dom snackade i en timme sen så skulle jag och andrea åka och köpa polkagrisar. dom fanns inte på statoil så vi åkte mot okq8 men det var stängt vi började åka mot väsby men det fanns inte någonstans på någon mack. vi hamnade i väsby tillslut. stannar utanför okq8 ser en polisbil och tänker vad gör den här? sen ser jag en jeep där det står afténs bil. då visste jag ju nästan att dogge skulle vara där inne. jag och andrea går in och är vi står och kollar på godiset hör jag. Shoo natzi. va fan tänkte jag? de va dogge som kom, han e ju för rolig. han ba haha tänkte bara att det va smidigt gjort framför aina. så stod ju lixom poliserna runt oss. men de va ju trevligt att träffa honom iaf (jag är inte rasist eller nazist jag har bara inget hår)
hur som helst så  hade vi åkt hela vägen till väsby i onödan för vi hittade inge polkagrisar där heller. så vi åkte 4 mil i onödan. på vägen hem åkte vi förbi järva krog. det stod sånna här typ koner mitt i vägen så man inte kom fram. vafan varför ska folk kasta ut skit på vägen. men jag kom förbi och sen åkte jag längrefram och då var det skit där också jag vände bilen för att plocka bort det så det inte ska ske någon olycka utav att någon kör rakt in i det. men när jag hade vänt så stod det fler grejer på vägen och någon bredvid vägen sa jag såg när dom la upp det dom sprang in i skogen. då tröttnade jag så jag tog mobilen och ringde polisen och sa som det var och att det skulle vara bra om dom kom och rensade lite. jag ringde om samma sak på samma plats för någon månad sen då hade dom ställt last pallar och allt möjligt på vägen men nu iaf så kom det en bil när jag stod där med varningsblinkersen på. när jag gick fram mot bilen för att säga ta det lugnt du kommer inte fram där så gasade dom på innan jag kom fram till bilen jag ba shit tänk om dom kör rakt in men dom såg det och var tvungna att vända så dom körde förbi oss skit fort. vad trode dom att jag skulle slita upp deras dörr och sno bilen. förlåt för att man vill hjälpa till då.

nu till de som jag ingentligen skulle skriva om.

den 27 juli så hade jag och andrea varigt tillsammans i ett år och vi blev ju tillsammans klockan 04:27 för ett år sedan. och nu till det hemliga. vi hade bestämt oss för att forlova oss klockan 04:27 på våran årsdag så vi satte alarm på telefonerna klockan halv 4 sen gick vi upp och åkte ner till vattnet och satte oss på ett tak med utsikt över vattnet. vi satt där och väntade in tiden och sedan klockan 04:27 så förlovade vi oss. så nu har jag en festmö :)

när vi gjort det så var andrea väldigt hungrig så vi åkte till statoil och köpte en billys pan pizza sådär vi 5 på morgonen. vi var där klockan 4 också då åt jag en french hot dog. men sen åkte vi hem så hon fick äta sin pan pizza iaf. jag var extremt sugen på färska frallor så vid halv 6 på morgonen så åkte vi till bagaren och köpte frallor. sedan gick vi och la oss och somnade runt 8 på morgonen då hade vi bara sovigt 2 timmar innan och nu sov vi bara två timmar till, till klockan 10 då sprang jag upp och åt frallorna för att jag var låg och sen upp i sängen och sov 2 timmar till.

sen tog vi det lugnt tills kvällen då vi åkte till heron city och åt jätte god midag på restaurangen amazon och sen var det bio. vi såg PUBLIC ENEMIES. den var riktigt bra. ingen film man somnar till iaf. det sköts med gevär och pistoler hela tiden.  jag tycker att våran 1 års dag var helt fantastisk.



Där är våra förlovnings ringar med vattnet i bakrunden. om någon undrar så är ringarna köpa på smycka och kostade 5580 kr tillsammans.  köper man ringar på smycka så ingår graveringen gratis så i min ring står det andrea 27/7-09 och i andreas ring står det jimmy 27/7-09.



och så lovade jag en bild på skallen.



så ser man ut om man använder rakhyvel. men nu ska jag vidare. ni får ha det så bra.

jag älskar andrea <3

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Emilia

Nämen gud vad roligt! Grattis till förlovningen :)

2009-07-29 @ 15:36:31
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: Åsa

Grattis! grattis! bägge två! :D

2009-07-30 @ 08:12:44
Postat av: Jeppe

Grattis påer :)

2009-07-31 @ 05:14:32
Postat av: Sara, Beppe

Grattis! Är jätte glada för eran skull :)

2009-08-02 @ 17:34:50
Postat av: Pamela

Grattis! :)

2009-08-03 @ 08:17:58
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: jasmine

Grattis :D

2009-08-03 @ 20:26:29
URL: http://www.metrobloggen.se/jasmines

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0