nu ger jag upp

efter att jag skrev det förra inlägget så vaknade andrea och var vaken en stund hon sa fy på mig att jag inte sover sen pussades vi lite innan jag gick till köket för att göra nudlar. när jag kom tillbaka så hade hon somnat om och nu ligger hon så sött i sin säng och sover.  nu när jag inte har något för mig så kan jag ju alltid lägga upp lite bilder ifrån falkenberg och strömsdag.



en otroligt söt flickvän på stranden i tylösand.



och i strömstad fiskade vi krabbor synd bara att alla var så små. skulle ju avrigt roligt om man kunde fått äta någon



titta på bilden på grabban. alla vet ju hur liten en mussla är. och ni ser ju att krabban är mycket mindre. det är en riktig bebis krabba. tror den är typ 2 cm lång. hur liten som helst.

ja det finns väll inte så mycket mer att skriva jag ska väcka andrea om 50 minuter eftersom hon ska till tandläkaren och efter det så har vi väll inte så mycket planerat tror jag. jag ska raka håret bara. ni får se bild före och efter så kanske ni förstår varför det är lite smidigare med rakat hår när man har alopecia areata. det är en skillnad för mig som alltid varigt sjuk att helt plötsligt fått en synlig sjukdom. alla andra sjukdommar sitter på insidan dom är lixom osynliga. visst har jag fått uppmärksamhet då folk fått reda på mina sjukdommar men jag är inte van att folk frågar vad det är för fel. sen tycker jag det är kul att se folks reaktioner eftersom att jag alltid är lugn då jag pratar om mina sjukdommar. folk frågar vad har hänt med ditt hår, det är en sjukdom, svarar jag och det är nu reaktionerna kommer vissa säger, jaha, andra säger oh herre gud är det farligt? andra säger. omg är det cancer? jag tycker att det är kul hur folk hetsar upp sig innan dom ens vet om det är farligt eller inte. men varje gång får jag förklara att det bara handlar om håret och att jag inte mår dåligt på något annat sätt. (inte av den sjukdommen iaf. jag känner att jag verkligen inte har något mer att säga men jag har så tråkigt så jag vill bara fortsätta att skriva för då har jag något att göra men det blir bara slarvigt så ingen kommer orka läsa igenom det. det här får väll räcka så får jag sitta och läsa andras bloggar till andrea ska upp så jag får sällskap. men puss påre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0