Fett nice bilder

Hejsan allihoppa. sitter här vid datan och dunkar ken ring.

Igår var det morsdag vilket ledde till att jag andrea, svärmor, anne, amie, dennis och doms barn grillade. det var mysigt att sitta ute i det fina vädret. senare på kvällen blev det ström av brott. vi trodde det var bara vårt hus men det var tydligen hela solna och sollentuna.

Idag har jag och min bror varigt ute med fyrhjulingen. det blev över 200 bilder coh det jobbiga var att 60 av dom vart bra och alla dom kan jag ju inte lägga upp.  men några får ni här kommer dom.


 2 hjul yeeah




Och så kan man ramla.



Sen kan man släppa en hand :)



Och så kan man köra på väggen



och så en sista bild.



Det var allt. kommentera nu.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: sandra

naajsiga bilder hörru! :D

2009-06-01 @ 18:57:10
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: Pamela

fett coola bilder! :) dem är riktigt bra tagna. :D

2009-06-01 @ 19:22:09
URL: http://pamelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0