mini cross

Hejsan. har inte uppdaterat på länge men det betyder ju bara att jag har mycket att skriva :)

i måndags satt jag med alla människor vid trollholmen och då sa jag fan vad nice att komma ner hit bland alla folk och chocka dom genom att bära ut en pocket bike ur bakluckan. Jag och christian gick hem till honom och tittade på hans data på blocket. dagen efter på tisdag så lämnade jag andrea på rotebro station på morgonen och efter det åkte jag direkt hem till linus. klockan var nu typ 9 och jag stod och bankade på dörren han öppnar i mjukisbyxor helt död. jag sa bara snabba dig jag har inte betalat parkerings avgift och jag vill inte ha böter, skynda. hem till mig slog på datan såg en anons jag ringde direkt sen satte vi oss i bilen. 8 mil var det dit och när vi kom dit så startade inte mini crossen. hon vi skulle köpa den av ringde sin man så kom han hem och startade den och så körde jag lite. nu var det så att vi fick en mini moto på köpet. den funkar inte men den har delar vi kan använda och hur skulle vi få plats med en mini moto när vi hade en cross i bakluckan. jo då det gick kolla bilden.



Ja så satt linus i 8 mil på hem vägen. trångt och härligt.

en bild på crossen också.



Ja så ser den ut men vi fick ju inte igång den sen. vi orkade inte fixa nått med den så vi väntade till nästa dag. på morgonen när vi skulle ut och fixa lite så undrade matilda om hon och linus b kunde komma och jag sa att dom fick det. då min inte startade så sa linus b att han hade en minicross hemma som motorn funkade på s¨å vi åkte självklart och hämtade den sen bytte vi motor på min och så får ni en bild på linus b´s gamla mini cross utan motor.



och så bild på en av alla 3 motorer jag har.



och så en mini moto utan motor.



senare fick vi crossen att starta men den ville inte gå framåt så någon dag när jag har tid så ska jag byta förgasare jag har 4 stycken så vet inte vilken jag ska ta men det komemr nog att lösa sig. det är väll avd jag har gjort under dom senaste dagarna. suttit i bilen i 16 mil för en liten cross. men vi hade verkligen roligt på vägen. så mycket som jag försökt att starta dirtbiken så har jag fått ett stort öppet sår på långfingret och jag kan lova att det inte var skönt att få bensin i ett öppet sår. det är ju dragstart på dom där små så man måste ju använda handen när man startar. men det var det jag gjort och imorgon så ska jag, andrea, mamma och pappa åka till göteborg och kolla på monster truckar. vi stannar 2 nätter och jag och andrea sover i eget hotelrum. kommer bli så mysigt och sen i somamr ska vi sova i en egen stuga i en vecka helt ensamma kommer bli helt underbart.

Just ja jag har ett trimrör tillsalu till mini cross dubbla utblås men det saknar juddämpare säg till om du vill köpa. jag funderar på att sälja mini moton utan motor någon som vill köpa?  ni ser ju bilden den har allt utan motor och bakbroms. ska fundera på om jag ska sälja något mer. kanske göra sig av med någon av alla cyklar och till vintern ska jag ju sälja fyrhjulingen så det är bara att höra av er.

allvarligt det är sjukt vad jag har grejer.

3 st bmx cyklar
1 dirt cykel
1 mini cross
1 halv mini cross
1 halv mini moto
3 motorer
1 fyrhjuling
1 moppebil
1 enhjuling
1 skidcykel

ja det var allt men jag kan väll inte sitta här och skriva hela dagen så jag får roa mig med något annat.

pusspåre

nej men nu hittade jag massa cykel bilder på mig som jag aldrig gått igenom så nu måste jag ju ladda upp massa bilder till :)

cyklar bakhjul



hopp utan hopp



Framhjul



mer framhjul



nejmen nu hittade jag fyrhjulingsbilder jag aldrig sätt.

jag och linus på 2 hjul.(dålig bildkvalite)



och så försökte jag åka på väggen men misslyckades.



Det var allt. ha det bäst. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan Jimmy :)

Fan vad kul det var att se dig, det var längesen !

2009-06-13 @ 20:39:47
Postat av: madeleine

Härligt att se dig i action, det är på dessa saker du ska använda all din energi, då används den positivt =) Massor av kramar

2009-06-15 @ 10:08:57
Postat av: madeleine

Nu kom jag på en sak till, du borde ha en affär för motorintresserade, eller ett ställe där folk betalar för att åka runt på alla dina fordon. Kramiz

2009-06-15 @ 10:12:16
Postat av: asa

Nice :) jag tycker dock att du ska bada lite mer ...det är ju sommar! :)

2009-06-23 @ 08:33:55
Postat av: EmIL

tja Jimmy jag behöver hjälp min lille bror fick en min cross från jultidnigarna men den funkar inte när man drar i start snöret låter det som att någon sätter för en metall bit man kan dra kanske 2/5 av snöret och det räcker inte för att starta den,

2010-06-27 @ 15:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0