styr byte

Hejsan hejsan. igår var jag hemma hos andrea hela dagen. på morgonen kom åsa och hämtade min dator som jag inte fick ha kvar längre *snyft* jag fick iaf behålla terlefonen så nu kan jag äntligen använa en mobil som jag tycker om. jag och albin åkte in till mc varuhuset för att kolla på handtag till min fyrhjuling de slutade med att vi kollade på styre. åkte hem och träffade andrea sen avr det vidare till täby centrum och köpa bh:ar. sen när vi kom hem döds hungriga allihoppa så lagade min älskling laxpasta. man dör ju bara när man äter det. hur gott som helst. idag skippade jag skolan för att åka tillbaka till mcvaruhuset nu när mamma satt in penagr till mig. så det blev ett nytt styre till fyrhjulingen:)

Före:





Efter:





En sån brutal vin skilnad. helt klart värt priset. styret kostade 499kr.

jag tog av hastighetsmätaren när jag ända var i farten. tycker den är onödig då fyrhjulingen inte går fortare än tillåtet. och bensinen och oljan behöver jag ingen mätare för att hålla koll på och det bästa är ju att när jag säljer den så är det bara sätta på mätaren och då står det att den bara gått 200 mil fast jag kört mycket mer. fantastiskt :) jag är super nöjd och tycker det blev super snyggt nu ska jag ner till soffan och mysa emd andrea. sen blire student motagning hos ponta. kanske träffa lite folk senare ikväll men de vet man ju aldrig. pusspåre

Kommentarer
Postat av: sandra

snyggt (Y)

2009-06-05 @ 20:43:07
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: Pamela

Det vart ju jätte bra! :D

2009-06-05 @ 22:30:29
URL: http://pamelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0