En arg Jimmyh

. Idag gick jag till skolan med en ända sak i huvudet. om jag får chansen så sliter jag honom i småbitar. jag satt inne på rummet och han ser sig omkring. stammar fram V,v,v,v,vart är Thomas (läraren) jag svarar. vadårå är du rädd? sen började det. Jimmy vet du vad jag gjorde innan jag kom hit. Nej det vet jag inte och om det är nått äckligt eller nått om porr så vill jag inte veta. Jag kollade på porr och runka. jaha och? grabben som precis fått sin första utlösning eller? inte fan vill jag veta om han sitter och runkar inte? han satt där och pratade om porr, porr och porr. jag började att säga. nu slutar du snacka om porr anars blir jag galen och då kommer jag att slå dig precis som igår. men vadå jag gör ju inget? det sen satt jag och var 15e sekund fick jag säga. vad var det vi inte skulle prata om? han sitter bredvid om mig sen sätter han sig bakom och lägger upp sinda fötter på mina axlar. jag tänkte men va fan är han bög eller. kastade bort hans ben sen börjar han igen. Jimmy vad skulle du göra om jag ställer mig bakom dig och runkar? Förmodligen skulle jag slå ihjäl dig? Sen sa han. Jimmy hur känns det att ha en knäckt käcke. jag vet inte svarade jag men ska jag prova på dig? han var tyst. sen innan jag han göra nått så kom thomas och tog bort han. det var allt för idag men nu måste jag ju beretta vad han gjorde igår.


han rapar mig i ansiktet 3 gånger innan jag tar tag i hans axlar och knäar han i magen. han springer iväg och jag går in på rummet han sparkar på dörren och jag går ut och frågar vad fan han vill. Thomas ber mig gå in och då säger  han hälsa jimmy och tacka för hans mamma igår. Thomas kommer in på rumemt jag fråga vad han sa. Nånting om din mamma. Jag springer efter han. drar tag i hans arm kollar han i ögonen och frågar vad fan han håller på med. han står helt tyst. jag vrider upp armen på ryggen och han skriker. jag sparkar om kull honom.sen går jag därifrån och allt detta gjorde jag utanför rektor experitionen. inte allt för smidigt men men. han e ju helt jävla störd. väntar bara på att jag ska få tag på honom.

vi tar en dagens.

Artist: kartellen

Låt: prOGramrebeller



Ha det bra. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låt ingen lyckas knäcka dig. Många njuter av att få igång andra. Vinn genom mental krigsföring, tystnad och en min som säger... jag bryr mig inte, du är luft för mig. Eller tänk att du är en spegel och det andra försöker göra mot dig gör de mot sig själv i en spegel som råkar vara du. Låter det knäppt? Kramiz

2009-03-24 @ 22:08:38
Postat av: sandra and u know it

usch men vilken idiot! sådana är jag allergiska mot, tål dom inte! försök bara att strunta i honom han vill säkert bara att du ska bli arg för att det är "roligt" vet hur det är :/

2009-03-25 @ 09:24:58
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: Pamela

Gud vilket dumhuvud, hatar sådana personer. förstår inte varför sådana personer tycker det är så jävla KUL. Strunta i honom , det är de bästa du kan göra!! blir så arg när jag läser om det som hänt.

2009-03-25 @ 13:57:25
URL: http://pamelaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0