Flashback

Flashback från helvetet. Det flög bord och stolar dom tog min frihet ifrån mig. Jag var 10 år. Saknar min frihet. Allt gick snett 8 år så så kom soc. 10 år så blev det barn psyk. sen psykoterapi. Felaktig behandling. Inget skadestånd men jag kan aldrig få dom 4 månaderna tillbax. Alkoholen blev min medicin och det som nästan dödade mig. sen kom en ängel. tack Andrea <3 FUCK psykiatri, FUCK felaktig behandling. FUCK mina flashbacks. Min frihet tog dom ifrån mig när jag var tio år. låste in mig. Securitas kom och vevade med batongerna. jag var blå och gul över hela kroppen då. Misshandel. Jag blir tokig. Fuck systemet dom löste inte problemet jag var lika galen som innan om inte värre. Dom satte mig i fosterfamilj tills jag blev för farlig för att vara där. Jag orkar inte skriva jag e flippad i skallen. vet knappt hur jag e själv just nu. chilla vidare alla brorsher jag fått under åren. tack andrea <3



där satt jag inlåst i 4 månader. Hatar svensk psykiatri. 

god natt.

pusspåre


Kommentarer
Postat av: Andrea

Lilla älskling, jag vet att det är jobbigt<3

PS. Du låter som största blatten, men jag älskar dig i alla fall!!!! <3<3<3

2009-03-04 @ 08:18:19
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: Pamela

Stackaren, vad hemskt. hoppas du blir bättre och hittar dig själv. ha det bra!

2009-03-04 @ 08:30:43
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: madeleine

Den här sidan orkar du kännas vid för att du kommit viodare i livet. Du är världens bästa Jimmy. Kramiz

2009-03-04 @ 22:18:39
Postat av: My

Håller med asså, fuck psykiatrin, har en kompis som blev tagen av soc stackarn:(

Stark du är, verkligen.



kram kram

2009-03-12 @ 22:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0