Jag tror jag blir tränings narkoman

10 kilo, 10 kilo, 10 kilo, 10 kilo. Ja det är precis så mycket jag vill gå upp. Jag vill väga 80 kg i 100% muskler.  det är så härligt när svetten rinner över hela kroppen och man känner att det tar emot. Då känner man att det ger resultat. Idag på gymmet körde jag först spinning sen olika styrka maskiner, sprang på bandet och cyklade igen. Pappa och jag tänkte köpa 3 månaders kort. vet inte hur ofta jag ska träna. man vill ju inte träna för mycket. men någon dag innan skolan skulle vara skönt och på måndagar börjar jag ju klockan 12 så det skulle vara skönt. Hur ofta ska man träna? när börjar det bli skadligt? det blir iaf betydligt mycket billigare med 3 månaders kort än att ha klippkort. 

ska leta fram en gammal bild på när jag var lite mer vältränad fast utan träning. bara fick den kroppen ändå. vänta lite.



Japp du kan kalla mig spännbög men de står jag för :) bilden är tagen i januari 2008 så drygt ett år sedan. och nu ska jag bli mer biff än så där. 

Nu måste min kropp vila sig i fort. god natt.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: madeleine

Du lägger upp så fina och ärliga bilder, tycker om ditt ansiktsuttryck... lite drömmande?!



2009-03-12 @ 22:08:56
Postat av: Charlie

Hur ska man ha råd att försörja ett barn när man är 15 år? Varför ha ett barn när man är 15? Okej att man vill ha barn, men att 15 åringar skaffar sig barn! Visst.. alla kan väl drömma sig bort och vilja ha ett barn, men vilka 15 åringar skaffar sig ett barn? Det är de som är sjukt.. Tycker jag..

2009-03-13 @ 10:02:41
URL: http://charliestrandberg.blogg.se/
Postat av: sandra and u know it

lycka till :) haha jag borde också börja styrketräna lite :p

2009-03-14 @ 13:56:53
URL: http://remembersandra.blogg.se/
Postat av: Pamela

Kul att du börjat gymma, lycka till =) kram

2009-03-14 @ 17:23:17
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: Matilda

Man ska gymma varanan dag ungefär så musklerna får vila. Är vad jag har hört :) kram

2009-03-14 @ 22:44:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0