Muskelberget

Nu blev det ju så att jag aldrig kom iväg till skolan. Har varigt hemma hela dagen och kommit fram till att min bil dörr inte går att laga på egen hand. För er som inte vet så går inte passagerar dörren att öppna från insidan. Har bara suttit och spelat dataspel, flyttade mig till nedervåningen och spelade lite wii med linus och nu har jag spelat igen. Mamma och pappa är på väg hem då blir det till att äta sen till gymmet. har kämpat som ett djur när jag har varigt där men jag ahr aldrig fått någon träningsverk. idag tänkte jag börja med 20 minuter cykel sedan styrketräning och sist avsluta med löpbandet.

tycker ni att det är nått specielt jag borde skriva mer om i bloggen? om bilen? om cyklingen? ni får komma med förslag och idéer. nu är det iaf inte lång tid kvar tills jag får en ny cykel. Det ska bli roligt. ha det bst så länge.
Nu kommer även dagens låt.

Artist: block 44

Låt: Sandra



Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Pamela

gud vad kul att du ska skaffa/få en ny cykel. =)

2009-03-17 @ 13:44:06
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Imponerad av att du tränar som du gör. Du har ett galet driv du... Undrar hur man skulle kunna göra det mesta av ditt engagemang... hmmm... Vi får hitta på nått. För det är en superegenskap om man använder den rätt :) Du skriver helt galet bra nu! :)

2009-03-17 @ 16:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0