Flydde med kniven i ryggen

Igår begicks ett mordförsök i upplandsväsby bara några hundra meter ifrån mitt hus. om ryckterna stämmer vilket jag tror så vet jag vem det är men kan inte nämna några namn eftersom att om det inte stämmer så kan jag bli stämd för förtal. och den misstänkte är alltid oskyldig tills han är dömd.

jag tycker att det är ganska sjukt att en 16 årig kille hugger en 16 årig tjej som han känner.

om man nu ska tänka på att åka fast så borde man tänka på några saker först.

hatar jag personen så mycket att jag vill döda henen?

varför göra det mitt på dagen då det finns vittnen?

är det värt att åka fast?

eller så tänkte han inte alls. jag vet inte så mycket men läs mer opm detta på expressen .

enligt vittnen så kom hon springande med kniven kvar i ryggen. Det var mycket poliser ute och dom stannade alla förbipaserande bilar och kollade igenom så det inte låg någon i bakluckan. jag blev stoppad 3 gånger.

Nej ni får läsa på expressen för jag har inte tid med det här.

nu ska jag åka och handla med anna. pappas kompis som inte har körkort elelr bil så jag får ju ställa upp :)

pusspåre



bilden lånad av google

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vet också vem det är.. Det finns en anlednign till varför trodligen. Mycket har man hört så vet inte vad man ska tro på. Men han är sjuk. Det är han.



Kjam

2009-05-26 @ 19:24:53
Postat av: Cimarosa

Vågar man komma till dig imorgon? Kanske blir dödad på vägen eller något? ängslig

2009-05-26 @ 20:53:15
URL: http://cimarosa.blogg.se/
Postat av: madeleine

2009-05-28 @ 20:48:29
Postat av: madeleine

Tänk att det goda och onda kan stå varandra så nära?

2009-05-28 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0