bilen krockad

japp. bilen var på verkstad och så lyckades nån dum skalle backa in i min bil.



ja där har de spruckit hela vägen och eftersom de e så tunt glasfiber är de ingen ide att laga och jag kommer behöva en helt ny kofångare. blev arg först men när pappa sa att verkstan betalar allt så blev jag bara glad. de e ju alltid trevligt med nya grejer :) så ny kofångare ska på och vi betalar inte en krona. men slut på de tråkiga och dags för de roliga.

bilen vägrade ju att starta och de va som jag trode. man måste ha friläget i för att bilen ska starta och kablarna hade pajat så bilen kände inte av friläget och kunde därför inte starta. och detta måste ha vart ett litet fel länge eftersom att nu när jag satte mig i bilen såg jag detta.



en neutral lampa lyser när man har bilen i friläge och den lampan har jag aldrig haft så nått måste vart fel när jag köpte bilen men att de gick sönder helt nu. men nu funkar det iaf :) nu ska jag ägna mig åt nått annat.

 pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0