full av ilska



på bilden var jag 11 år. 



kolla i ögonen på den här bilden. ser du någon empati? nej jag hade ingen. ser du ilska? ja de va de ända jag hade i min kropp. JAG VAR 11 ÅR PÅ BILDEN!! förstår ni? 11 år. jag kan iunte säga att jag vill gå tillbaka och vara liten för inget var bättre då. allt var bara värre. jag mår piss.

jag flipar ur, jag fuckar ur. tårarna rinner, vill inte se mina knogar blodiga igen. men snart smäller det. orkar inte hålla tillbaka länge till. är så trött på att känna kroppen svika. är trött på alla aggresioner som bara vill komma ut. vill slå sönder allt för att aggresionerna ska släppa men mitt samvete pajjar, önskar jag fick slippa det här för mitt hjärta börjar svajja,

pusspåre


Kommentarer
Postat av: Lisa

TACK! :D Tja, jag tar ju faktiskt emot beställningar :P



Den där blicken skulle få mig vettskrämd!! :O

2009-11-09 @ 18:44:41
URL: http://ougat.blogg.se/
Postat av: Lisa

Oj, råkade visst skicka en tom :O



Det kan jag tänka mig. Tänk att en sjukdom kan bidra till så mkt ont.. :(

2009-11-09 @ 20:47:09
URL: http://ougat.blogg.se/
Postat av: Jennifer.

Ett hett tips kan vara att hitta någon fysisk sport/aktivitet där du får utlopp för alla dess känslor. Min mamma går på karate, jag och min bror spelar hockey och den enda i familjen som inte har något som ger utlopp för dessa, är även den grinigaste i familjen. Det finns massor med grejer på gymmet om du har svårt att komma på något..

2009-11-16 @ 21:42:45
URL: http://jenipen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0