Jag mår inte bra alls



vet inte om de är psykiskt eller fysiskt. känns konstigt i hela kroppen. är känslig och mår helt enkelt inte bra. ingen aptit har jag. ingen lust att vara vaken ingen lust att sova. ingen lust att skratta ingen lust att gråta. vet inte alls vad som är fel. men så är livet just nu och jag försöker hela tiden vara så jävla positiv det går men ibland så måste jag också få må dåligt. ingen är stålmannen. och era små fittor som säger att jag söker efter uppmärksamhet och tycker synd om mig själv. dra åt helvete och dryck upp nåt jävligt långt på ett vackert ställe för de här är min blogg och jag säger exakt vad jag vill. och ni läser den frivilligt.

hur som helst så måste jag säga att jag blev jävligt nöjd med bilden.

pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0