de sliter på kroppen

tjenare. har jag legat hemma med feber sedan torsdag. nu är jag frisk igen och har börjat jobba igen. jag sov 4 timmar i natt och så har jag jobbat under dagen. jag har redan börjat få påsar under ögonen och min kropp skriker efter sömn.  de sliter på kroppen.

jag har börjat fundera ut låttexter till flera låtar och om jag lyckas hitta nått shysst beat så  kan det bli så att en ny låt släpps redan imorgon. så det KANSKE kommer en ny låt imorgon annars så kanske jag publicerar flera låtar samtidigt får se hur det blir med den saken. hur som haver så mår jag väll ganska bra förutom att jag är sisådär halv stressad och slut i kroppen. men jag hoppas på att hitta rutinerna igen och kunna må bättre.

TACK TILL ALLA ER SOM GETT MIG KRITIK OCH BERÖM FÖR MINA LÅTAR. FORTSÄTT MED DET SÅ BLIR LÅTARNA FLERA OCH BÄTTRE.



jag älskar den bilden. för er kanske den bara säger att jag står och rappar men för mig säger den allt bakom musiken. att sitta och skriva texter. känslan av att få texten och beatet att hänga ihop och den sköna känslan att få lätta lite på sina känslor.

pusspåre


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh du har klasströjan på dig också! =)

2009-10-09 @ 19:47:33
Postat av: Andiamo

Glöm inte den extremt sköna känslan när man är klar och lyssnar på sin låt

2009-10-11 @ 14:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0