hemma idag

det här är ganska sjukt. trodde inte kroppen kunde bli så slut som den var igår kväll. jag satt med datan i knät i sängen och skrev i bloggen tror jag. och under tiden jag sitter och skriver så somnar jag. asså jag låg inte ens still. jag lixom halv satt upp och skrev så bara somnade jag. så andrea väckte mig på morgonen och sa att jag somna med datan i knät. tycker de e rätt sjukt för jag va inte ens trött. kände mig inte trött iaf men kroppen var ju helt slut och det sved i ögonen. det svider fortfarade i ögonen och jag har välldigt ont i magen. så idag har jag varigt hemma från skolan måste ju ringa dit också så jag får mitt studiebidrag. hur som helst så ska jag och andrea åka till väsby idag så får vi se vad vi hittar på under helgen för nu är vi ju faktiskt lediga på helgerna. skönt det men nu ska jag fortsätta att vänta på henne. pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0