jag älskar dig

Andrea, jag älskar dig otroligt mycket. Du är så helt underbart perfekt för mig. När vi träffades så var jag helt förstörd men du lyckades. Du hjälpte mig att ta tag i mitt liv. Sedan dess har jag aldrig hamnat i bråk och aldrig behövt kolla vem som går bakom mig. Hade jag inte träffat dig så hade nog mitt straffregister varigt långt nu. Så fort jag blivigt så arg att jag vill slå ner någon så har jag tänkt på dig. Utan dig hade jag nog inte suttit här nu. Jag hade nog själv varigt kanska sönderslagen och delat ut många slag. Jag vill att du ska veta att utan dig hade jag aldrig börjat praktisera och sköta mig. Utan dig hade jag aldrig kommit hem på kvällen. Utan dig hade jag aldrig brytt mig om vilket sätt jag får tag på pengar på. Du har hjälpt mig att bli en laglydig människa. Du har hjälpt mig att inte ha så mycket aggresioner och att bli en betydligt lugnare och trevligare människa. Jag är glad att du tog den tid som krävdes och la ner all den energi du gjorde för att få mig på rätt spår. Jag skulle knappt vilja veta vart jag hade hamnat om du inte kom in i mitt liv. Andrea jag älskar dig!




Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Angieh

Vilken söt text om Andrea, hon e verkligen en människa som kan hjälpa en,och som alltid lyssnar.

2009-10-12 @ 22:00:10
URL: http://angelicasundbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0