Jimmyh - mamma





Vers 1

Mamma jag älskar dig. Det är dags att börja om släppa allt bakom sig och börja ha kontroll, mamma vi är mor och son. Låt oss leva så genom livets år. Mamma förlåt för hur jag behandlat dig men kan inte skylla allt på mig. vi har lika mycket med det här att göra. Men nu vill jag släppa allt och låta dig höra mamma jag älskar dig förlåt för allt jag gjort.  De ska inte upprepas och jag har vuxit upp. Men vi går tillbaka till när du bara grätt soc låste in mig och inget kändes rätt. Sedan när dom tog dig ifrån mig satte mig i fosterfamilj vad fan höll dom på me. Snacka massa skit utan någon fakta jimmy du får inte träffa mamma och pappa. Fan jag rev hela huset utan snack tillbaka till psyket. 4 månader gick innan dom släppte mig. tillbaka till friheten mamma älskar dig. Sedan växte jag och började supa, alkoholförgiftning fick mig att sluta. Kännde att livet hade mer att ge vill aldrig att ni ska behöva se de nå mer.

Reff:  x2

Mamma de jag ville få ut, kommer alltid älska dig. Ingen mera skit ska få drabba dig. Jag har gjort många fel men inget jag kan ändra på tänk om de ändå vore så. Men inga problem går att lösa vi måste börja om och sluta tiden slösa. De vi gör nu blir inget bättre av måste idag börja ta nya tag. Mamma jag kommer alltid älska dig förlåt men jag tappa all respekt för dig, de är något jag försöker ändra på men vilken väg ska jag gå.

vers 2

Nu är det nog dags att tacka för mig mamma hoppas att allt löser sig. Inget jag vet men mycket jag hoppas på mamma hjälp mig att rätt väg gå. Mamma du betyder mycket för mig har så svårt att säga de till dig. När du hört denna låt hoppas jag du fattar älskar er mamma och pappa


ja då va en ny låt klar. kommentera så fingrarna glöder. pusspåre


Kommentarer
Postat av: pamela

Jimmy, du har verkligen lyckats bra med den här låten! den är jätte bra och riktigt fin text. :) Kram

2009-10-16 @ 14:17:47
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: asa

Vad ska man säga Jimmy?!

Jag blir glad och ledsen på samma gång... Jag tycker du är en av de modigaste jag träffat. Du tar ställning och försöker att se framåt, du har ett stort hjärta och är klok som få. Å så kan du rappa också;)

Se till att ditt liv blir som du vill att det ska bli!

Åsa

2009-10-16 @ 14:40:05
Postat av: douglas aften

jimmy du är riktigt bra på att skriva texter! forsätt med att skriva och sjunga så tror jag du kan komma långt på egen hand !

2009-10-16 @ 14:51:02
Postat av: Nitzen

Najs Jimmy du blir bara bättre och bättre:)

2009-10-16 @ 15:00:47
Postat av: Jeppe

Entligen en låt börjat tröttna på att lyssna på dom 2 andra hela tiden ! :) fett bra den här va dina låtar blirju bara bättre o bättre ! du kommer komma långt ! :) <33 keep it up ! :)

2009-10-16 @ 15:14:16
Postat av: billibuu

Naaaaajs =)

2009-10-16 @ 15:41:29
Postat av: pamela

Du är verkligen grym på att rappa! :)

2009-10-16 @ 15:52:54
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: E M I L I A

Grymt gjort vännen, du är så himla duktig! :)<3

2009-10-16 @ 16:02:16
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: olle

dy e bäst<3<3

2009-10-16 @ 16:09:57
Postat av: Tobias Bergvall

får rysningar i hela kroppen av texten!



du är helt klart modigast av oss flesta kan jag säga.



jag har vart med när du mått skit och vissa saker så jag förstår dina texter, vi måste åter ta den kontakten vi hade för 1 år sen !!!



kramar och pussar din storebror!!<3

2009-10-16 @ 17:05:59
Postat av: emma

den var jättebra, verkligen.

fast det är dom andra med (:

jättebra gjort jimmy!

((:

2009-10-16 @ 17:25:35
Postat av: Cilla

Låten var grymt bra! Väntar på nästa ;)

2009-10-16 @ 18:04:31
Postat av: Charlie

Så himla bra gjort jimmy! Låten är verkligen grym och du har lyckats! :) <3

2009-10-16 @ 18:13:13
Postat av: madeleine

Sååå stort att förlåta varandra och se framåt. Jag hoppas din mamma fått lyssna på den här. Älskar dig och det du står för Jimmy.

2009-10-16 @ 18:24:09
Postat av: Anonym

såg på bloggportalen att du hade diabetes, har själv haft det i nästan exakt sju år nu

2009-10-16 @ 22:32:37
Postat av: matilda

Jätte fin text verkligen :)

2009-10-18 @ 15:26:49
Postat av: Huttiz

Jimmyh, de du skrivit o rappar e så jävla sant,

du e grym på de du gör o de du tror på. lycka till med allt! står alltid på din sida!



<3 //huttiz

2009-10-21 @ 23:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0