ny fet låt värd att vänta på

yes jag och tobbe satt här vid datan i timmar. skriva texter spela in. ändra texter spela in och ändra. nu har jag kommit fram till att de här är sjukt. det är så jävla underbart. adrenalinet pumpar mer och mer. äntligen hittat ett intresse jag brinner för och jag känner mig bekväm med. hur som helst är min vers nästan klar. tidigare låtar har jag spelat in runt 5 gånger innan jag blivigt nöjd men nu har jag nog gjort 30 inspelningar på senaste låten och det blir bara bättre och bättre. en liten ändring här och där gör en extremt stor skillnad. denna låt kommer bli TYNGRE, FETARE OCH GALET MYCKET BÄTTRE än alla andra låtar. jag ska skicka beatet till tobbe så skriver han hemma sedan träffas vi för att spela in och låten blir galen. Det blir tobbes första låt men under dom inspelningsförsök han gjort så blir han grymmare och grymmare. vi ska försöka träffas inom en vecka och spela in. jag har funderat på att skriva och spela in flera låtar under tiden och har börjat att fundera på att kanske börja jobba på min första skiva. de jag vill säga är att om jag hade varigt här hade jag med spänning garanterat väntat på denna nya låt som handlar om hur alkoholen fuckar upp en. mer kan jag inte säga nu. hoppas ni håller ut. kommer bli fetaste låten.


sen så inträffade det igen. bilen fick bärgas till verkstad den startade inte.

 

 

pusspåre


Kommentarer
Postat av: pamela

Längtar tills den nya låten kommer! :)

2009-10-27 @ 22:53:54
URL: http://pamelaas.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ser med spänning fram emot din nya låt =)

2009-10-29 @ 23:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0