ofrivillig skinnhead

tror inte att jag har alopecia areata. jag tror jag har alopecia totalis. vid alopecia areata tappar man fläckvis hår på huvudet med håret kommer tillbaka och sendan blir det andra fläckar. jag har under 4 månader gått från att ha fullt med hår med ytterst små fläckar på huvudet till att nästan inte ha ågon hår alls.

den här bilden är tagen för 1 månad sedan.



den här bilden är tagen idag.



som ni ser har jag knappt något hår alls. jag har lite kvar runt om öronen men det är nu kortare än "allt" annat hår vilken innebär att jag kommer tappa det också. och om man ska utgå ifrån bilderna så kommer jag vara helt skinnhead inom en månad. igentligen skulle det vara riktigt skönt. då slipper jag iaf raka skallen och så är det snyggare att va helt skinn än att ha en fläk hår här och en där. ja så ser iaf min huvud ut nu. pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0