pappa knasboll

i morse vaknade jag av att de lät förjävligt. de sprutade vatten på mitt fönster. pappa hade ställt sig på stegen och tagit fram högtryckstvätten för att väcka mig och andrea genom att spruta vatten på förnstert. shysst va? han e bra knäpp min pappa. så jag drog upp fönstret och gav min mördarblick. andrea öppnade fönstret och sa en vacker dag får du igen. och de vill jag lova :)

hur som helst så är jag sjuk, har feber och ont lite här och där så imorgon är jag ledig och då blir det till att spela in flera låtar. de  e ju tydligen kanelbullens dag idag så andrea står och bakar för fullt ska bli gott med lite bullar. bara ätit mackor till frukost och är inte hungrig så undrar vad som är fel på mig men men. nu får ni se till att ha det bra och gå med i min grupp på facebook den heter jimmyh. pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0