satans jävla bil jävel

japp på väg hem till andrea lät bilen välldigt konstigt. de här låter väll extremt sjukt men de lät ungefär som om man bröt nacken av nån. tror du inte man blir chockad när de ljudet bara kommer så plötsligt och låter högt. men jag körde vidare en liten bit och lämnade min bror på ulriksdal station. när jag öppnade motorhuven såg det ut som sist, halva remmen gick av. alltså yttre lagret på remmen men sen kollade jag på drivknuten. skydds mattan under var helt trasig och de såg ut som att den typ hoppat ur. då har den troligen slagit sönder remmen och så hoppade gasviern halvt ur så om nu drivknuten gått sönder så kommer de här kalaset bli hur jävla dyrt som helst. glad att jag slipper betala men tycker lite synd om pappa. så nu sitter jag här utan bil. känner mig välldigt naken. tur att man har bärgarförsäkring så man slipper betala för det iaf. men men, vi får se när bilen är klar och hur mycket det kommer kosta de återkommer jag med. pusspåre

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det får vi hoppas ;)

Detsamma!

2009-10-13 @ 17:41:12
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0