typ ett jävligt provisoriskt mick stativ

ja micken har ju glappat hur mycket som helst men lite smart va jag så jag tog bort adaptern som siter i mikrofonen och ena kabeln var nästan helt av så jag gick ut och lödde ihop det och sen när den glappar lite vill jag ju kunna hålla micken stilla. ha råd med mickstativ nej? silvertejp? ja :)

kolla min extremt smarta lösning på ett garanterat billigt mickstativ dock välldigt provisoriskt.

 

en gammal trasig lampa och silvertejp. funkar faktiskt. dock måste lampan sitta fast i lådan som den gör på bilden för att den inte ska välta. men nu ska jag koncentrera mig på låttexter och beat. kanske får en låt klar idag. pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0