Barnens hus

Ett vad sånt där "vad jag gjort under gårdagen inlägg" som jag bara hatar att skriva. Jag gillar att skriva när det händer nått specielt. När man släpper en låt eller ska göra nått kul. Men gårdagen började rätt så segt. Jag gjorde väl inte någonting alls fören Andrea kom hit. Det var ju underbart att få träffa henne när man inte hade gjort det sen måndags morse.

Vi tog en promenad tillsammans med mina föräldrar ner till Barnens hus och kollade på lite olika saker. Barnvagnar, bilbarnstolar och de mesta.



Sen så gick vi vidare till "hemma" och Siba. Sedan promenerade vi hem och mamma och pappa åkte till min kusin som ahr fyllt år medans jag och Andrea var hemma och bara tog det lugnt till en början. Men sen så hjälpte jag faktiskt till att laga mat igår kväll.

VI har inte så mycket planer för helgen men på måndag blir det att åka till Ikea och köpa startpaketet.



Bra att ha grejer för att flytta hemifrån.  Sen på måndag när vi är på ikea så blir det nog en sväng förbi babyland och baby proffsen också. Jävligt knepigt det där med barnvagnar. Dom får ju inte va för låga för då lär man ju få ont i ryggen om man ska böja sig ner varje gång. Och den ska ah svängbara hjul men dom måste vara stora annars är den inte stadig. Mycket att tänka på. Tur att det inte är så brottom.
Nu ska vi tydligen ut på en promenad snart.

Vi hörs snart igen kära bloggläsare. glöm inte att kommentera.

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Hannah

alltså jag har en bilbarnstol som jag köpte när Dexter föddes,en Brio Primo ( eller va den nu heter) med nån botten som man bara kan klicka dit stolen.



Är ni intresserade kan ni få köpa den för en billig peng..sen har jag ju massa kläder också.:)

2010-04-03 @ 09:54:26
URL: http://mittstoralillaliv.blogspot.com
Postat av: Malin **

SV: Vi hade en uppgift på HKK:N en gång där man skulle inreda sin lägenhet, då tog jag med det där "ikea-paketet" med saker i köket som du har bild på :) hihi.

Ha en bra dag! =)

2010-04-03 @ 19:28:03
URL: http://honest.blogg.se/
Postat av: anki

kolla på swekidz.se de har en hel del barnvagnar till bra priser. både bra och stabila:)



2010-04-03 @ 22:02:35
URL: http://metrobloggen.se/fairylife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0