Håll tummarna för mig tills imorgon



En bild utav fostret i vecka 17 som vi nu befinner oss i.

Nu ska vi prata om något som inte har med graviditeten att göra. Jag vill inte säga vad det handlar om nu men kommer göra det imorgon. Imorgon får jag besked och jag tycker att ni alla kan hålla tummarna för mig nu. Jag är 99,9% säker på att de här kommer gå precis som jag vill men håll nu alla tummar ni har för min skull. Imorgon får ni veta vad det handlar om.

Jag tänkte nyss att jag inte hade nått specielt att berätta men nu hade jag fel.

Jag var hos läkaren idag på återbesök angående sömnsvårigheter, dålig aptit och högt hemoglobi värde.

Det tog ungefär 5 minuter innan vi konstaterade att jag ätit dåligt pga biverkningar ifrån min adhd medicin (Ritalin) men att det nu funkar bättre eftersom att jag bara tar en morgon dos istället för morgon och kvälls dos. Vilket gör att jag nu har dålig aptit på dagarna men god aptit på kvällarna. 

Han sa att han blev glad av att träffa en person med så bra självförtroende trotts alla sjukdomar som drabbat mig. Det blir inte bättre av att gråta över sjukdomar man inte kan bli av med. Det är bara att välja "bita ihop eller bryta ihop" Jag ser inte mina sjukdomar som något problem så klart jag är positiv till livet.

Sedan så har jag jobbat och nu är jag hos Andrea. Hon kollar på Desperata hemmafruar så jag har lite tid för datan. Vi hörs imorgon.

Pusspåre 

Kommentarer
Postat av: moa

jag håller tummarna!:)

2010-04-21 @ 00:25:13
URL: http://justmoa.devote.se
Postat av: lisa

Din blogg är väldigt intressant att läsa, du är en sådan stark människa att jag blir helt rörd av att läsa allt du skriver om. Jag önskar dig all lycka i livet och med eran bebis, du kommer säkert sköta allt pappajobb galant! Jag håller tummarna för dig :)

2010-04-21 @ 17:29:16
URL: http://lisaweseth.blogg.se/
Postat av: Dennis

hejsan. är en ungpappa till en 8 månaders bebis, följ min blogg =)

2010-04-23 @ 14:27:57
URL: http://dennisberg.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

hur gick det då ? :)

2010-04-24 @ 18:33:21
Postat av: Mysan

Lycka till er =)

2010-04-27 @ 15:53:54
URL: http://mysan-pontus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0