Jag kommer sakna dig mannen

Jag visste att det här skulle hända. Det är fan inte roligt men det är nog det bästa. Du åker in på behandling imorgon. Kommer hem en helg om några veckor och sen kommer du vara borta i kanske ett år. Jag har blivit farsa innan du kommer hem. Du kommer iaf hem innan dopet mannen. Jag kommer sakna dig, det värsta är att inte veta hur länge du kommer vara borta...  Jag hoppas bara att du blir ren nu och att inget förstörs när du kommer hem. Orolig för din framtid men jag vet att du lyckas om du vill. Kriga hårt och sluta aldrig kämpa.

Fan vad tungt att skriva detta.

Jag älskar dig bror ♥

 pga missförstånd i kommentarerna. Det är inte min riktiga bror.



Slutet på sista versen är till dig.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Dineheaders

Det var en veldig fin og rørende sang! Ønsker deg og familien bedre tider i vente!

2010-04-10 @ 17:17:07
URL: http://dineheaders.blogg.no
Postat av: ´Terese

Det är aldrig roligt när nån som står en nära ska in på behanling men det är för det bästa en utav mina absolut bästa vänner har haft jätte strulig han har i dag varit ren i mer än 3år och har tjej och hon är gravid och väntar deras barn jag har förljt ans resa och den har inte varit rolig.

2010-04-10 @ 17:21:48
URL: http://dice.webblogg.se/
Postat av: Trinidaz

SV: Tack så mycket. Jo att ha ADHD är ju inget man precis skryter om just på grund av att det finns så många fördomar tex att adhd är som damp och sådant.



Jag var skit skraj när jag skulle berätta för min pojkvän att jag hade adhd. Men han tog de helt lugnt. Han berätta att om jag inte hade berättat om det så hade han aldrig trott att jag hade det.



Det finns så många myter och fördomar inom adhd just på grund av att de finns så få som vet något om sjukdomen. Jag visste inte ens vad det var när jag fick diagnosen. Googla runt och hitta knappt någon info alls. Så det var ju bara att kontakta sin läkare och fråga på.



Det är synd att så få vet vad det är och innebär att leva med adhd. Jag har klarat mig utan medecin i några år nu. Så visst går det framåt , men den kommer ju alltid finnas där. Men det stoppar inte mig !



Kul att man hittat någon som själv har adhd. Borde finnas nått slags forum eller någon för oss med adhd. Så att man kan prata ut med folk som går igenom samma sak som en själv. För ibland kan man ju känna sig jävligt ensam .



Lycka till med allt du med.

2010-04-10 @ 19:30:14
URL: http://trinidaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0