Smärta

Igår började det när jag var på jobbet. Det kändes som om mina underarmar skulle spricka som en korv i stekpannan som steeks för länge. Kändes verkligen hur hela musklerna och huden spändes och det kändes som om det skulle spricka vilken sekund som helst. Sen började jag få ordentligt ont i ryggen. De kändes inte som att de va nått konstigt eftersom att jag lyft rätt så mycket tunga grejer på jobbet. På kvällen kände jag mig riktigt sliten. Idag har allt blivit värre. Det gör ont i nacken när jag vrider på huvudet. Ryggen gör ont så fort jag rör mig och underarmarna känns som om jag skulle ha världens värsta muskelinflamation. När jag skriver på tangenterna så gör det ännu mer ont i armarna.

Nu ska jag lägga mig i bubbelpoolen och sedan smörja in lite voltaren här och där och hoppas att det blir bättre för det här är inte roligt.

Bli ett fan av min sida (Jimmyh) på facebook genom att klicka här.

Pusspåre

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0