Bilbarnstol införskaffad

Hej gott folk. Vi skulle igentligen få låna en Bilbarnstol av min kusin. Men hennes dotter har inte växt ur sin bilbarnstol än så vi blev tvungna att köpa en egen. Igår fick jag sms om detta att vi inte kunde låna den och bli lite små orolig när leverans tiden på bilbarnstolar är 10 veckor. Det är ju bara 7 veckor kvar till beräknad födsel. Men vi hade tur att babyland hadde dom på lager. Så idag efter jobbet så åkte jag först hem till Andrea. Jag bor ju här numera. Sen efter extremt god middag så åkte vi till barkarby. Den var slut på babyproffsen då gick vi till babyland och där var det till och med 200 kr i rabbat. Så bilbarnstolen eller babyskyddet som man kan kalla det kostade 1 495 kronor. sen så köpte vi även en adapter så att man kan fästa babyskyddet direkt på barnvagnen. Vilket är rätt smidigt om man ska åka och handla. Då slipper man lyfta barnet från stolen till vagnen. Då tar man bara stolen och klickar den i vagnen. Adaptern kostade 395 kr. så allt ihop gick på 1 890 kronor.  Modellen är en "akta graco logico s"



Då har vi faktiskt allt vi behöver för vår lilla bebis. Känns underbart att allt är ordnat. Vi ska bara få hit spjälsängen men den ska vi ju hämta i helgen så då kan man få andas ut.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0