Det är inte överdrivet roligt att hänga över toaletten

Idag startade jag dagen med att vakna klockan 5 och då hade jag lågt blodsocker. Sen vaknade jag av mitt alarm klockan 6 och då låg mitt blodsocker på 20. Normalt är mellan 5 och 10. Jag fick på mig mina byxor men han inte ens få på mig min t-shirt innan jag sprang till toaletten och spydde. Sen låg jag där ett tag. Sen slutade det med att jag somnade på badrumsgolvet. Har inte kunnat äta på hela dagen förens nu. Men jag sattsar på att komma iväg till jobbet imorgon för jag orkar inte vara hemma nått mer. Så nu ska jag se till att få ordentligt med sömn och somna med stadigt blodsocker. Jag är rätt slut så jag orkar inte skriva något jätte långt.

I måndags var vi på föräldrarutbildning. Kan kort och gott säga att den gången handlade det bara om förlossningen och olika typer av smärtstillande. Vi var garanterat yngst där iaf. Men nu måste jag få fortsätta koppla av och försöka sova lite snart.



                                              Det hänger inte på håret.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0