neuropsykiatriska funktionshinder

Ja de ni. Jag Har ingenting att skriva om. Jag skulle väl kunna skriva om vad som helst men jag är trött och passar bara på att njuta lite av livet. Har mina feta hörlurar på mig och dunkar Svensk hiphop.

Vart på bup idag. Som vanligt inga konstigheter börjat prata om att sluta ta medicinen helt. Mår ju bättre nu med lägre dos så varför inte försöka? Jag har ätit det här Amfetamin liknande preparatet i drygt 8 år.

Nu har det tagit flera timmar för mig att försöka få ihop nått vettigt och jag orkar verkligen inte sitta här längre. Har sprungit fram och tillbaka till datan och har ingen tid att skriva nått. Ska upp klockan 6 så jag ska gå och lägga mig. Ska ta tag i bloggen ordentligt snart. Har bara inte haft tid men det kommer.



Pusspåre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0