Ny header

Som ni ser så är det en ny design på bloggen.

Gamla headern såg ut så här



Den är ifrån 2008 och ända sen dess så har jag sagt att jag ska göra en ny. Jag har inte vart nå vidare på design så Andrea har sagt att hon skulle göra ny till mig men det har lixom aldrig blivit av. Så idag designade jag en ny header som ser ut så här.



Det ser kanske lite stökigt ut på bloggen just nu men det ska jag ordna lite senare.

Blomman längst ner i högra hörnet är svenska diabetes förbundets logga och det är den symbolen som jag ska tatuera in i sommar.

Ikväll är det uppe sittar kväll med bingolotto. Då får vi se om vi vinner något. Alla har varsin lott.


Det har släppts två riktigt grymma låtar med video inom svensk hiphop nu.



Dalenbarn skulle släppt denna video i oktober så den var efterlängtat. Både låten och videon gillar jag. Vad tycker ni?

Nu till nästa låt som innehåller några av dom absolut bästa rapparna.



Alla artisterna i denna låten passar in så bra. Ison och Fille är riktigt bra. Stor är en av mina favoriter inom svensk hiphop och Aleks gör refrängen riktigt bra!

Imorgon är det julafton gott folk!

God jul!

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0