Julbak Väsby

I torsdags såg det ut så här i sovrummet när jag kom hem



Men jag hade ju vart och handlat så att efter några minuter såg det ut så här



Köpte en 19" LED tv för 1 295 kronor på Siba. Dom har ju julkalender så att en sak varje dag är super billig. Jag tyckte helt klart att det var värt dom pengarna och om vi inte skulle vilja ha den i sovrummet senare när vi flyttar så kan man ju använda den som data skärm.

Igår var vi ju i väsby hos mina föräldrar och hade julbak med en del av släkten.

Först spelade mina föräldrar, Andrea och min syster något sällskaps spel och undertiden så fotograferade jag Elvira när hon satt i babysittern



Sen kom folket och Andrea gjorde en snögubbe i marsipan



Hur duktig tjej har jag egentligen? Tycker den blev skit snygg!

Sen så gjorde min syster en tutt-tomte



Sen så blev det ganska trångt i köket



Förra julbaket så fick ni se bild på Elvira med sin syssling robin. Elvira har en syssling via min släkt också som heter Mira.



Andrea, Elvira och Mira.

Det var det de.

Idag är det den 4e advent. Det betyder att 2010 snart är över. Jag har redan börjat skriva i 2011 års kalender.

Mycket har hänt i år och det lär hända mycket nästa år också. Nu ser jag faktiskt fram emot nästa år! Det kommer bli helt underbart. Jag har fast jobb. Förhoppningsvis får vi egen lägenhet och Jag ska tatuera mig. Får se hur många tatueringar jag hinner med under året. Har en tid bokad i juni så jag hinner väl med 2 eller 3 tatueringar innan 2011 är slut.

Jag fyller 18 nästa år och kommer ta körkort. Underbart det också!

Kan hålla på hur länge som helst men det är dags att avsluta nu.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0