Julafton

God jul gott folk. Denna julafton startade i solna med risgrynsgröt till frukost och sedan så åkte vi till Väsby för att umgås med släkten.



Elvira i sin super fina klänning med sin farmor och hennes farmors far.



Och Elvira fick för första gången idag träffa min kusin Wilma. Wilma sa att det var den bästa julafton i hennes liv för att hon fick träffa Elvira. Dom ser ju faktiskt riktigt glada och nöjda ut båda två.

Sen fick Elvira hur mycket paket som helst, mycket att öppna och mycket bra grejer fick vi. Sen så fick jag 2 presenter.

Av Andrea fick jag en cd skiva



Den hade jag inte önskat mig men jag fick ville ha det så jag blev otroligt glad över den. Jag hade faktiskt inte önskat mig någonting i julklapp. Men av min kära svärmor så fick jag ju något som jag länge tänkt köpa. Ända sen den gamla gick sönder



tycker den är jätte fin. Jag gillar Stål och jag gillar blått så det blev prefekt. Så tål den vatten vilket kan vara bra. Sen så har den även datum visare också. Imorgon ska vi ner till Solna centrum och kapa av armbandet lite så jag kan använda klockan.

Nu ligger hela familjen och sover förutom jag så det är dags för mig att krypa ner i sängen.

God jul!

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0