Att man inte jobbar betyder inte att man är ledig



ja nu undrar ni väll vad jag gjort för att blöda på tummen?

det undrar jag också. jag har igen aning varför jag började blöda, bara var så när vi satt i bilen. men nått måste jag ju ha gjort.

idag har det varigt full fart.  jag, Andrea och pappa åkte till statoil och hyrde ett släp, åkte dit där min gammelfaster bodde förut och hämtade alla grejer som var kvar. åkte iväg och lämnade allt på nått ställe som säljer grejerna och pengarna går till välgörenhet. sedan hem och lämna de vi skulle spara, då stannade andrea hemma, jag och pappa kastade på våran gamla diskmaskin på släpet åkte och slängde den, sen lämna släpet och sen åka och köpa en omkopplare till slangen på den nya diskmaskinen.

sen fick man komma hem och andas ut lite iaf. men sen var det full fart igen. Andrea ville inte sitta hemma hela dagen så vi åkte till stinsen, när vi gått runt i dom flesta butiker så kom mamma och pappa, då köpte vi lite grejer till ikväll och sen nu när vi är hemma kom mamma och pappas kompis Gustav och hans Sambo.

Den här texten borde varit rätt jobbig att läsa men grattis du har kommit hela vägen hit.

Igår somnade jag med ett leende och ni får ju inte veta varför. ni ska få veta sen men jag kan inte säga någonting nu mer än att jag är jävligt lycklig :)

Nu ligger Andrea och sover lite. så Jag får väl umgås med datan en stund. sen blir det god middag och mys ikväll.

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0