Besöks rekord

i går den 22/2 så satte bloggen ett nytt besöks rekord. 113 läsare. brukar ha runt 50 om dan så varför blev bloggen så poppis helt plötsligt?

någon som kan svara på detta ?

jag skriver om mycket men vill inte säga att min blogg handlar om nått särskilt. de finns mode bloggar. bil bloggar. politiska bloggar.

min blogg handlar om

diabetes

adhd

alopecia

min musik

och allt som händer i mitt liv. det är inte direkt så att jag bara pratar om diabetes eller bara om adhd eller ja. ni förstår väll vad jag menar. att läsa en blogg som bara handlar om en sak tycker jag själv kan bli jävligt lång tråkigt. kanske därför så många börjat läsa för att den handlar om så mycket olika saker?

det är bara läsarna som vet varför dom läser. jag har ingen aning om varför ni läser men de vore roligt att få veta det.

idag har det hänt sjukt mycket grejer men ändå ingenting.

som jag uttryckte mig på facebook.

"stressen börjar avta, klumpen i halsen försvinner. men oron finns kvar. jag är säker på att allt kommer gå bra. men jag har hört att rädsla och oro är normalt. det värsta är över. allt kommer att gå bra :) ♥

ingen lär fatta vad detta handlar om. kanske någon. men det är hemligt. riktigt jobbigt att inte kunna säga vad det handlar om men ni ska få veta senare. ni får inte ha så brottom bara.

imorgon så ska jag iaf ringa till arbetsförmedlingen och boka ett möte för att få söka lite jobb. måste ju fixa ett jobb de är inge roligt att gå hemma längre.

och igår somnade jag typ klockan 22 och gick upp halv 9 i morse. de va riktigt skönt att få sova ordentligt men nu sitter jag här igen. sömnlös.

sen imorgon så ska jag hem och om jag har tid och lust så ska jag skriva klart låten och spela in den. har skrivigt lite mer idag så den är snart klar.

nu har jag inget mer vettigt att säga.

Pusspåre


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte konstigt. Ett ord: familjeliv ;)

2010-02-24 @ 20:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0