Det är rätt skönt att få rappa för en annan människa



jag har vart med linus idag. efter att vi vart i stinsen och glidit runt så drog vi hem till mig och jag körde några låtar live. och jag beter mig fortfarande likadant. första låten tittar jag gärna in i väggen och efter att jag kört några låtar så tittar jag personen i ögonen och bara njuter av att få framföra min musik. jag hoppas jag kan få stå på en scen någongång och få sprida min musik.

Hur som helst älskar jag ner nervositeten går över till ren lycka.

Jag älskar att skriva mina texter och sprida mina låtar för det ger en sådan lättnad i kroppen att få ut allt ur hjärnan.

här har ni en av låtarna jag körde live. dock är detta exemplat inte live versionen.

För  er nya här som inte känner igen min röst så är låten uppbyggd så här

Första versen : Jag

Andra versen : Andiamo

Refrängen : Jag

Tredje versen : Jag

Fjärde versen : Andiamo




Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Moa

Herre GUD! vilken bra låt! älskar texten, den är så jävla sann. Ni LÄR bli stora! Asså shit sitter med tårar i ögonen x)

2010-02-21 @ 14:37:38
URL: http://imbreakingfree.blogg.se/enbartbilder

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0