Det blir fel

somnade halv 5 i natt och gick upp runt 11 idag. har inga rutiner kvar. börjar bli jobbigt att inte ha nått att göra på dagarna nu. vänder på dygnet. äter oregelbundet och allt blir fel. har knappt någon koll på vilken dag det är.

på tal om att allt blir fel så kan ju ni nya bloggläsare få höra en gamal låt som just heter "det blir fel" och för er som inte hört mig innan.

Andiamo sjunger: intro, refräng och andra versen.

Jag sjunger: första versen och tredje versen.





jag har fan inget vettigt att säga. har suttit här hela dagen. finns inget vettigt att göra. jag vill ha ett jobb.

Detta lilla krig som jag talat om kommer att bestå av många långa diskutioner med vissa personer. ni får veta vad det handlar om när alla diskutioner är avslutade och det finns inget annat alternativ än att jag får min vilja igenom. för det går inte att hindra.

nej nu ska jag inte fylla era skallar med fler onödiga ord.

Pusspåre

Kommentarer
Postat av: Maria

samma här, jag går inte i skolan, så jag somnar jätte sent och vaknar mitt på dagen. inte roligt.

2010-02-18 @ 16:23:22
URL: http://sandraelionora.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0