Fy fan vad soft låt



Tjena. jag håller på med en väldigt speciel låt. Den kommer bli jätte fin och den ska bearbetas noga innan den släpps. hanlingen är väldigt speciel och beatet e tokigt skönt. det är inte deppig låt. den är glad. jag vet inte riktigt när den kommer släppas men inom några veckor. jag har skrivigt klart 2 verser och refrängen så det återstår bara att skriva en vers.

Jag hittade beatet kl 12 i natt och tänkte varför hittade jag det nu för jag måste ju sova skulle upp halv 8 i morse. men hur som helst började jag skriva och tänkte. varför är det alltid så här. att man skriver bäst på nätterna då man verkligen måste sova. jag skrev en liten bit och tänkte nu sover jag men sen kom jag fram till att jag hade så mycket i huvudet så att jag var tvungen att skriva så långt det gick. så jag slutade väll skriva nån gång runt klockan 2 i natt.

Hur som helst så kommer låten bli otroligt vacker när den är klar men det kommer ta tid. Handlingen är hemlig tills låten släpps. Hoppas ni inte blir för nyfikna :)

Pusspåre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0